Адбітак Ayback Technik

Цюхю Айдын
Купля і продаж машын хлебапякарні і грамадскага харчавання
Пікаламінар. 464
51067 Кёльн
Германія

Тэлефон: + 49 221 6086890
Электронная пошта: info@ayback-technik.de
Ідэнтыфікацыйны нумар ПДВ: DE232290435

Альтэрнатыўнае вырашэнне спрэчкі:
Еўрапейская камісія прадастаўляе платформу для пазасудовага ўрэгулявання спрэчак у Інтэрнэце (платформа АС), даступная па адрасе https://ec.europa.eu/odr.

Мы з'яўляемся членам ініцыятывы "FairCommerce" з 24.07.2015 ліпеня XNUMX года.
Больш падрабязную інфармацыю пра гэта можна знайсці на сайце www.fair-commerce.de.

AGB

Умовы прадастаўлення паслуг

Агульныя ўмовы і інфармацыя пра кліента

I. Агульныя ўмовы

§ 1 Асноўныя палажэнні

(1) Наступныя ўмовы прымяняюцца да кантрактаў, якія вы заключаеце з намі як пастаўшчыком (Zugtü Aydin) праз вэб-сайт www.ayback-technik.de/Startseite. Калі іншае не ўзгоднена, уключэнне вашых уласных умоў, калі гэта дарэчна, супярэчыць.

(2) Спажыўцом у значэнні наступных правілаў з'яўляецца любая фізічная асоба, якая заключае юрыдычную здзелку ў мэтах, якія пераважна не з'яўляюцца ні камерцыйнымі, ні самазанятымі. Прадпрымальнік - гэта любая фізічная альбо юрыдычная асоба альбо юрыдычнае партнёрства, якое пры заключэнні юрыдычнай здзелкі дзейнічае ў сваёй незалежнай прафесійнай альбо камерцыйнай дзейнасці.

§ 2 Заключэнне дагавора

(1) Прадметам кантракту з'яўляецца продаж тавараў.

Нашы прапановы ў Інтэрнэце не маюць абавязковай і не абавязковай прапановы заключыць дагавор.

(2) Вы можаце прадставіць абавязковую прапанову пакупкі (заказ) праз сістэму інтэрнэт-кошыка.
Тавары, прызначаныя для пакупкі, захоўваюцца ў "кошыку". Вы можаце выкарыстоўваць адпаведную кнопку на панэлі навігацыі, каб выклікаць "кошык" і ўнесці там змены ў любы час. Пасля выкліку старонкі "Афармленне замовы" і ўводу вашых асабістых дадзеных, а таксама ўмоў аплаты і дастаўкі, усе дадзеныя замовы зноў будуць адлюстроўвацца на старонцы агляду замовы.
Перад падачай замовы ў вас ёсць магчымасць яшчэ раз праверыць інфармацыю ў аглядзе замовы, змяніць яе (таксама праз функцыю "назад" у Інтэрнэт-аглядальніку) альбо адмяніць заказ.
Адпраўляючы заказ з дапамогай кнопкі "заказ падлягае аплаце", вы падаеце нам абавязковую прапанову.
Спачатку вы атрымаеце аўтаматычнае паведамленне па электроннай пошце пра атрыманне вашага замовы, якое яшчэ не прывядзе да заключэння дамовы.

(3) Прыняцце прапановы (і, такім чынам, заключэнне дагавора) адбываецца на працягу 2 дзён шляхам пацверджання ў тэкставай форме (напрыклад, па электроннай пошце), у якім вам пацвярджаецца выкананне замовы альбо дастаўка тавару (пацверджанне замовы).
Калі вы не атрымалі адпаведнае паведамленне, вы больш не будзеце прывязаны да свайго замовы. У гэтым выпадку любыя ўжо аказаныя паслугі будуць неадкладна пакрыты.

(4) Апрацоўка замовы і перадача ўсёй інфармацыі, неабходнай у сувязі з заключэннем дагавора, часткова аўтаматызуецца па электроннай пошце. Такім чынам, вы павінны пераканацца, што адрас электроннай пошты, які вы захавалі ў нас, правільны, што атрыманне лістоў тэхнічна забяспечана і, у прыватнасці, не прадухіляецца фільтрамі спаму.

§ 3 Права на захаванне, захаванне ўласнасці

(1) Вы можаце скарыстацца правам захавання толькі ў тым выпадку, калі гэта тычыцца прэтэнзій з тых жа дагаворных адносін.

(2) Тавар застаецца нашай уласнасцю, пакуль кошт пакупкі не будзе цалкам аплачана.

§ 4 Гарантыя

(1) Ужываюцца заканадаўчыя правы на гарантыю.

(2) У выпадку з выкарыстанымі прадметамі прэтэнзіі за дэфекты выключаюцца, калі дэфект становіцца відавочным толькі праз год пасля пастаўкі тавару. Калі дэфект становіцца відавочным на працягу аднаго года з моманту пастаўкі тавару, прэтэнзіі на дэфекты могуць быць прад'яўлены ў тэрмін даўніны, які прадугледжвае два гады з моманту пастаўкі тавару. Вышэйапісанае абмежаванне не распаўсюджваецца:

- вінавата нанесеная нам шкода ў выніку жыцця, цела ці здароўя і іншая шкода, нанесеная наўмысна альбо з грубай нядбайнасці;
- наколькі мы падманным шляхам схавалі дэфект альбо ўзялі на сябе гарантыю якасці вырабу.

(3) Як спажыўца, вас просяць праверыць дэталь на камплектнасць, відавочныя дэфекты і транспартныя пашкоджанні адразу ж пасля дастаўкі і як мага хутчэй паведаміць нам і экспедытару аб любых скаргах. Калі вы гэтага не зробіце, гэта не адаб'ецца на вашых патрабаваннях гарантыйнага заканадаўства.

§ 5 правільны выбар

(1) Прымяняецца нямецкае заканадаўства. Для спажыўцоў гэты выбар закона прымяняецца толькі ў той меры, калі гэта не здымае абарону, якая прадастаўляецца абавязковымі палажэннямі заканадаўства дзяржавы, у якой спажывец звычайна пражывае (прынцып спрыяльнасці).

(2) Палажэнні Канвенцыі ААН аб продажах дакладна не прымяняюцца.


II. Інфармацыя пра кліента

1. Асоба прадаўца

Цюхю Айдын
Пікаламінар. 464
Кёльн 51067
Германія
Тэлефон: +49 (0) 221/608 68 90
Электронная пошта: info@ayback-technik.de


Альтэрнатыўнае вырашэнне спрэчкі:
Еўрапейская камісія прадастаўляе платформу для пазасудовага ўрэгулявання спрэчак у Інтэрнэце (платформа АС), даступная па адрасе https://ec.europa.eu/odr.

2. Інфармацыя пра заключэнне дагавора

Тэхнічныя этапы заключэння дагавора, заключэння самога дагавора і варыянты выпраўлення праводзяцца ў адпаведнасці з палажэннямі "Заключэнне дагавора" ў нашых Агульных умовах (Частка I.).

3. Мова кантракту, захоўванне тэксту ў кантракце

3.1. Кантрактная мова - нямецкая.

3.2. Мы не захоўваем поўны тэкст дамовы. Перад адпраўкай замовы праз сістэму інтэрнэт-кошыка дадзеныя дагавора можна раздрукаваць з дапамогай функцыі друку ў браўзэры альбо захаваць у электронным выглядзе. Пасля таго, як мы атрымаем заказ, дадзеныя замовы, інфармацыя, якая патрабуецца заканадаўствам для дыстанцыйных дагавораў куплі-продажу, і агульныя ўмовы будуць зноў адпраўлены вам па электроннай пошце.

4. Асноўныя характарыстыкі тавару ці паслугі

Асноўныя характарыстыкі тавару і / або паслугі можна знайсці ў адпаведнай прапанове.

5. Цэны і спосабы аплаты

5.1. Цэны, пералічаныя ў адпаведных прапановах, а таксама кошт дастаўкі ўяўляюць агульную цану. Яны ўключаюць усе складнікі коштаў, уключаючы ўсе прыдатныя падаткі.

5.2. Кошт дастаўкі не ўваходзіць у кошт пакупкі. Іх можна выклікаць пры дапамозе кнопкі з адпаведным маркіроўкай на нашым сайце або ў адпаведнай прапанове, яны паказваюцца асобна ў працэсе замовы і павінны быць аплачаны вамі дадаткова, калі толькі не была абяцана бясплатная дастаўка.

5.3. Даступныя для вас спосабы аплаты адлюстроўваюцца пад кнопкай, якая пазначана на нашым сайце альбо ў адпаведнай прапанове.

5.4. Калі для асобных спосабаў аплаты не пазначана іншае, патрабаванні па аплаце з заключанага дагавора павінны быць аплачаны неадкладна.

6. дастаўка

6.1. Умовы дастаўкі, дату дастаўкі і любыя існуючыя абмежаванні дастаўкі можна знайсці пад адпаведнай кнопкай на нашым сайце або ў адпаведнай прапанове.

6.2. Паколькі вы з'яўляецеся спажыўцом, заканадаўча рэгулюецца, што рызыка выпадковай страты і выпадковага пагаршэння тавару, які прадаецца падчас адгрузкі, перадаецца вам толькі пры здачы тавару, незалежна ад таго, застрахаваная ці незастрахаваная. Гэта не датычыцца, калі вы самастойна ўвялі ў эксплуатацыю транспартную кампанію, не названую прадпрымальнікам, альбо іншую асобу, прызначаную для ажыццяўлення адгрузкі.

7. Законныя правы гарантыі

Адказнасць за дэфекты заснавана на палажэнні "Гарантыя" ў нашых Агульных умовах (Частка I).

Гэтыя ўмовы і інфармацыя пра кліента былі створаны юрыстамі Händlerbund, якія спецыялізуюцца на ІТ-праве і пастаянна правяраюцца на адпаведнасць заканадаўству. Händlerbund Management AG гарантуе юрыдычную бяспеку тэкстаў і нясе адказнасць у выпадку папярэджанняў. Больш падрабязную інфармацыю пра гэта можна знайсці па спасылцы: https://www.haendlerbund.de/de/leistungen/rechtssicherheit/agb-service.

Дэкларацыя аб адмене

Права адмовы для спажыўцоў
(Спажывец - гэта любая фізічная асоба, якая заключае юрыдычную здзелку з мэтай, якая пераважна не з'яўляецца ні камерцыйнай, ні іх незалежнай прафесійнай дзейнасцю.)

ануляванне

Права на водгук
Вы маеце права скасаваць гэты кантракт на працягу 14 дзён без указання прычын.
Тэрмін вываду складае 14 дзён з дня

- на якім вы альбо названая вамі трэцяя асоба, якая не з'яўляецца перавозчыкам, набыла або ўступіла ў валоданне таварам, пры ўмове, што вы замовілі адзін або некалькі тавараў у рамках адзінага заказу, і яны пастаўляюцца альбо будуць пастаўляцца аднастайна ;

- на якім вы альбо названая вамі трэцяя асоба, якая не з'яўляецца перавозчыкам, валодала апошнімі таварамі альбо авалодала імі, пры ўмове, што вы замовілі некалькі тавараў у рамках адзінага заказу, і яны дастаўляюцца асобна;

Для таго, каб скарыстацца сваім правам на адмову, вы павінны адправіць нам выразную заяву (Zühü Aydin, Piccoloministr. 464, Cologne 51067, нумар тэлефона: 02216086890, нумар факса: 02216110975, адрас электроннай пошты: info@ayback-technik.de) ( напрыклад, ліст, адпраўлены па пошце, факсам альбо па электроннай пошце) вашага рашэння аб выхадзе з гэтага кантракту. Для гэтага вы можаце выкарыстоўваць прыкладзеную мадэль формы зняцця, але гэта не з'яўляецца абавязковым.

Для задавальнення вываду тэрміну, дастаткова, каб вы адправіць паведамленне, якое тычыцца правы адмовы да перыяду адмены.

наступствы вываду

Калі вы адмовіцеся ад гэтага кантракту, мы перададзім вам усе атрыманыя ад вас плацяжы, уключаючы выдаткі на дастаўку (за выключэннем дадатковых выдаткаў, звязаных з выбарам іншага тыпу дастаўкі, чым самая танная стандартная дастаўка, прапанаваная намі) ), якая павінна быць пагашана неадкладна і не пазней за 14 дзён з дня, калі мы атрымалі паведамленне аб вашай ануляцыі гэтага кантракта. Для гэтага пагашэння мы будзем выкарыстоўваць тыя самыя плацежныя сродкі, што і для першапачатковай транзакцыі, калі толькі з вамі не было ўзгоднена нешта іншае; Ні ў якім разе з вас не будуць спаганяць плату за гэты пагашэнне.

Мы можам адмовіць у пагашэнні, пакуль мы не атрымаем тавары назад альбо пакуль вы не прадаставіце доказы таго, што адправілі тавары назад, у залежнасці ад таго, што надыдзе раней.

Вы павінны неадкладна вярнуць або перадаць тавар нам альбо па адрасе Grünstraße 14, 3 Кёльн, і ў любым выпадку не пазней за 51063 дзён з дня, калі вы паведамілі нам пра скасаванне гэтага кантракту. Апошні тэрмін выконваецца, калі вы адпраўляеце тавары да заканчэння тэрміну 14 дзён.

Вы нясеце прамыя выдаткі на вяртанне тавараў, якія можна адправіць пасылкай, а таксама прамыя выдаткі на вяртанне тавараў, якія нельга адправіць пасылкай. Выдаткі на тавары, якія нельга перасылаць пасылкамі, ацэньваюцца як максімум у 99,00 еўра.

Вам трэба толькі заплаціць за любую паменшаную кошт тавару, калі страта кошту з-за неабходным для высвятлення прыроды, характарыстык і функцыянавання пагрузкі-разгрузкі тавараў.

Прычыны выключэння альбо заканчэння тэрміну дзеяння

Права не прымяняецца да дагаворах

- для дастаўкі тавараў, якія не з'яўляюцца зборнымі і для вытворчасці якіх індывідуальны выбар альбо вызначэнне спажыўца з'яўляюцца вырашальнымі альбо якія дакладна вырабляюцца з улікам асабістых патрэб спажыўца;
- для дастаўкі тавараў, якія могуць хутка сапсавацца альбо тэрмін прыдатнасці якіх быў бы хутка перавышаны;
- для дастаўкі алкагольных напояў, цана якіх была ўзгоднена пры заключэнні дагавора, але якая можа быць дастаўлена не раней чым праз 30 дзён пасля заключэння дагавора і бягучы кошт якіх залежыць ад ваганняў на рынку, на якім прадпрымальнік не мае ўплыву;
- для дастаўкі газет, часопісаў ці часопісаў, за выключэннем кантрактаў на падпіску.

Права адмовы датэрмінова заканчваецца для кантрактаў

- для дастаўкі запячатаных тавараў, якія непрыдатныя для вяртання па меркаваннях аховы здароўя і гігіены, калі іх пломба была знята пасля дастаўкі;
- для дастаўкі тавараў, калі яны былі неаддзельна змешаны з іншымі таварамі пасля дастаўкі ў сілу іх прыроды;
- для дастаўкі аўдыё- ці відэазапісаў альбо камп'ютэрнага праграмнага забеспячэння ў герметычнай упакоўцы, калі пломба была выдалена пасля пастаўкі.


Мадэль форма вываду

(Калі вы хочаце скасаваць дагавор, калі ласка, запоўніце гэтую форму і адправіць яго назад.)

- Зюхю Айдыну, пікаламіністу. 464, Кёльн 51067, нумар факса: 02216110975, адрас электроннай пошты: info@ayback-technik.de:

- Я / мы (*) адмяняю заключаны мной / намі кантракт (*) на набыццё наступных тавараў (*) /
прадастаўленне наступнай паслугі (*)

- Заказана (*) / атрымана (*)

- Імя спажыўца
- Адрас спажыўца
- Подпіс спажыўца (-оў) (толькі ў выпадку, калі гэта паведамляецца на паперы)
- дата

(*) Выдаліць у залежнасці ад абставін.
Крама: Ayback Technik
Тэхніка Айбека
апошняя актыўнасць:
13.12.2023
Інтэрнэт-статус:
аўтаномна
Рэкамендуйце наш сайт

Таксама наведайце нашы старонкі ў сацыяльных сетках