Набор прадуктаў


Крок 1 - Як абраць вытворцу?

Вытворца і прадукт выбіраюцца з дапамогай палёў уводу на першым этапе.

Калі вытворца ўжо ёсць у базе дадзеных, вы атрымаеце пачатковыя прапановы пасля ўводу першых літар. Калі патрэбны вытворца ёсць у спісе, націсніце на імя вытворцы, каб выбраць яго для вашага прадукту.

Калі вы не атрымліваеце падыходнай прапановы, проста ўвядзіце поўнае імя ў поле ўводу, а затым націсніце на адпаведную спасылку пад уводам.

 

Калі вы не ведаеце, ад якога вытворцы паходзіць ваш прадукт, вы можаце прапусціць гэты крок і працягнуць, не выбіраючы вытворцу.

Крок 1 - Як мне выбраць прадукт?

Выбар прадукту практычна такі ж, як выбар вытворцы. Пасля ўводу першых літар у поле ўводу вы атрымаеце выбар прыдатных прадуктаў (калі яны вядомыя). Калі ў гэты момант вы выбераце з базы дадзеных прыдатную прапанову, уся вядомая інфармацыя пра прадукт будзе аўтаматычна перададзена на ваш дысплей. (напрыклад, памеры, апісанне элемента, ...)

Калі вы не атрымаеце падыходнай прапановы, вы можаце працягнуць уласны ўвод, як і пры выбары вытворцы, націснуўшы спасылку пад полем для ўводу.

Крок 1 - Як мне выбраць правільную катэгорыю для майго прадукту?

Пасля выбару вытворцы і прадукту адкрыецца дрэва катэгорый. З дапамогай катэгорый пералічаныя прадукты разумна падзелены на вобласці. Катэгорыі з плюсам (+) перад назвай далей разбіваюцца на падкатэгорыі.

 

Каб выбраць катэгорыю, проста націсніце на яе назву. Прадукты можна ўводзіць толькі ў катэгорыі, якія далей не падзяляюцца на падкатэгорыі. Калі вы націснеце на катэгорыю, якая больш не падпадзяляецца, вам будзе прапанавана, ці хочаце вы выкарыстоўваць гэтую катэгорыю. Калі абраная катэгорыя правільная, пацвердзіце гэты запыт "ОК".

Крок 2 - Што азначаюць сімвалы побач з палямі ўводу?

 

На этапе 2 пры ўводзе дадзеных аб прадукце побач з палямі ўводу знаходзіцца сімвал, які дае хуткі агляд інфармацыі, якая па-ранейшаму адсутнічае (альбо няправільна) на вашым дысплеі.

 

Запіс сапраўдны / неабавязковыЗялёная галачка сімвалізуе, што ўвод поля альбо правільны, альбо не зусім неабходны.

 

Няправільны ўводЧырвоны крыж сімвалізуе адсутную альбо няслушную інфармацыю. Навядзіце курсор мышы на сімвал памылкі для кароткага апісання праблемы.

 

Сімвал даведкі (Тэкст даведкі) побач з апісаннем поля злева, каб атрымаць кароткае апісанне поля.

 

Крок 2 - Што я павінен напісаць у сваёй рэкламе?

У апісанні рэкламы вы можаце захоўваць усю важную інфармацыю пра свой тавар. У дадатак да асноўнай інфармацыі, такой як памеры, прадукцыйнасць і г.д. (калі яна адсутнічае ў выглядзе асобнага поля), інфармацыя пра стан тавару (для патрыманых тавараў) і дадатковыя звесткі пра выраб, такія як: колер, параметры злучэння, тут уводзяцца значэнні спажывання, ...

Для выразнага прадстаўлення апісання над полем уводу даступныя простыя параметры фарматавання тэксту, напрыклад, шрыфты і падкрэсліванне.

Крок 2 - Як мне выбраць месцазнаходжанне аб'екта на карце?

Акрамя ўказання месцазнаходжання элемента ў якасці адраса, яго можна выбраць і на карце. Унізе вобласці ўводу "Размяшчэнне элемента" ёсць спасылка з надпісам "Паказаць карту". Націск па гэтай спасылцы адкрывае карту мясцовасці вакол пазначанага месца (калі яно ўказана).

На левым краі карты знаходзяцца элементы кіравання, з дапамогай якіх вы можаце павялічваць, памяншаць і перамяшчаць раздзел карты. Вы таксама можаце перамясціць раздзел карты непасрэдна, перацягваючы раздзел у патрэбным кірунку, утрымліваючы кнопку мышы.

 

Пасля таго, як вы знайшлі правільны раздзел карты, проста націсніце левай кнопкай мышы на месцазнаходжанне аб'екта на карце, каб адзначыць яго. Адпаведны паштовы індэкс і горад уводзяцца аўтаматычна. Чырвоная маркіроўка на карце ўяўляе выбранае месца.

Крок 3 - Як загрузіць выявы элементаў?

На трэцім этапе ў вас будзе прапанавана выявы вашага прадукту. Выява артыкула ўваходзіць у кожную рэкламу бясплатна, дадатковыя выявы могуць каштаваць дадаткова. Колькасць бясплатных малюнкаў можна ўбачыць над полем выбару для загрузкі малюнкаў.

Каб дадаць малюнак, націсніце на кнопку "Агляд" у левай частцы формы, з правага боку вы атрымаеце агляд самай важнай інфармацыі пра ваш прадукт.

Пасля націску кнопкі "Агляд" вы ўбачыце дыялогавае акно выбару, з дапамогай якога вы зможаце выбраць малюнак з кампутара і загрузіць яго як малюнак артыкула.

Калі вы выпадкова загрузілі няправільны малюнак, вы можаце выдаліць яго, выкарыстоўваючы спасылку "Выдаліць" непасрэдна пад адпаведным малюнкам.

 

Калі вы загрузілі некалькі малюнкаў, вы можаце вызначыць адзін малюнак як "стандартны малюнак". Ён выкарыстоўваецца ў якасці папярэдняга прагляду для прагляду спісу рэкламы, а таксама адлюстроўваецца па змаўчанні пры праглядзе рэкламы ў пачатку.

Крок 4 - Што мне рабіць на апошнім этапе?

Чацвёртым і апошнім этапам стварэння прадукту з'яўляецца праверка запісаў. Вы атрымаеце ўсе ўказаныя дадзеныя тавару ў (амаль) тым самым выглядзе, які можна ўбачыць у краме пасля яго ўстаноўкі.

На гэтым этапе яшчэ раз праверце правільнасць усіх запісаў і пры неабходнасці выправіце іх, выкарыстоўваючы прыведзеныя кнопкі. (Будзе размешчана вышэй і ніжэй аб'явы)

Калі ўся неабходная інфармацыя даступная і правільная, вы можаце ўвесці сваю рэкламу на рынак, націснуўшы кнопку "Апублікаваць паведамленне".

Затым вы ўбачыце сваю рэкламу ў адкрытым доступе.

 

Увага! Паказ вашай рэкламы пад новай рэкламай і выбранай катэгорыяй можа заняць да хвіліны!

 

Настройка прадуктаў тлумачыцца з малюнкамі

Тут мы растлумачым, як размяшчаць артыкулы 

     

  

  

  

  

  

 

   

  

 

  

 

  

 

  

  

Калі ў вас ёсць якія-небудзь дадатковыя пытанні, звяжыцеся з нашай службай падтрымкі.

 

Хуткі пошук

Увядзіце нумар аб'явы, які вы хочаце паказаць.

Падпішыцеся на нашу рассылку
Зарэгіструйцеся на рассылку
@
Уваход у сістэму

Уваход у сістэму

Правільны пакет для кожнага кліента!

Зарэгіструйцеся зараз і павялічце продажы